tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Leeeeedig! :):):)

Publicerad 2012-10-16 19:32:52 i Allmänt,

Fick ett sanslöst roligt sms igår..
En kille som först bad om ursäkt för att han störde sen skrev han att han hade kollat i sin gamla mobil å hittat mitt nr som stod under namnet "random".. Haha!! 
Hade fått skallen å snurra mer om de inte var så att han skrev sitt namn och att han var född -93.. 
Namnet hade jag aldrig hört förr å nej, som lägst har ja varit nere i född -90.. Å de e ju nog skamligt!!
 
Har ingen aning om vem personen är.. Så full har jag aldrig varit.. Hur isf hur fan hade jag lyckats ge han mitt nr?!?
 
Va lite fundersam men sen förstod jag verkligen att detta har inget med mej att göra.. 
Då skickade han nämligen ett mess och frågade om jag ville följa med å gymma..
Hahaha!! Not My cup of tee!! Haha..
 
Idag börjar min semester på en vecka.. Å vad har ja gjort för å få de? Jo schema tur och en semesterdag!
Götta!!! ;);););)
 
Börjar med god mat som Thompa hade lagat sen är nu värmeljusen tända.. Fotboll och folköl från Thailand!!
Kunde nog inte bli bättre start på en härlig ledighet!!
Varit riktigt sugen på öl!! Kanske blir en öl till hockeyn på lördag.. Då ska vi till Jim å Karin!! Längtar!! :)
 
Ska försöka hitta på nått ballt å blogga om det.. Fan e man ledig ska man väl ha tid att både va med om skoj och blogga!! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela