tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Världens Bästa thomas!!!

Publicerad 2012-05-18 20:37:34 i Allmänt,

Dagens hjälte blir Bella Bell som skjutar hem mej ikväll å hämtar mej imorn..

Vem vill cykla i detta blötväder!! Så tusen tusen tack!!

Dagens hjärta får gullet som skjutsa mej till EM idag.. Planen var väl att fara dit först nästa helg (då man fått lön och kunde leva som en människa!) men min kära syster gjorde mej uppmärksam på att det brukar ju ofta vara beställningsvara.. så vi kunde ju lika gärna fara dit idag..

Men den fanns!! Å då de bara fanns 4 kvar i lagret så var det väl skitbra vi for! Så tack älskade Thomas!!! <3

 



Är så kär å lycklig!!! Både i karln och i mina nya ute möbler! Inte en dag för tidigt tyckte bella...
Så här kan vi sitta å blossa i sommar!! Blir skita bra!!! =)

Haft en toppen vecka! Fått äta massor av god mat, sola på balkongen, skedat hjärtat och fått mysa med familjen i Bure..

"Morsan skjuter skarpt!" Haha.. Du va ju King morsan!! =)=)=)



Statiska Fanny!! =)

Sen till veckans bästa.. Imorn!!

Världens finaste Thomas fyller år!!!





Han har redan blivit firad i massor i förskott... Ja, dumt nog så kan jag inte hålla mej!!
I Bure fick han en JD i present att smaska på..
Å igår ville jag skämma bort honom en massa med pumpmadrass, paj och efterätt..!!
Sen idag fick han sina presenter.. Kan inte hålla mej!!

Imorn blir det att firas i Ursviken och mysa på lite..

Söndagmorgon ska han till stockholm för å jobba där en vecka... Så man blir gräsänka..!
Vanligtvis är detta inget nytt för mej men nu.. fan, gått å blivit fäst vid jäveln...! ;)

Men en vecka går fort och sakna är bra!

Men en till grymt rolig grej händer ju imorn!! Vi ska på en fika med BÄSTA Hällfjäll å hennes vicke vire!! Ska bli skittrevligt!!!

Så jag hoppas alla har en kanonbra helg nu! Botten upp, klackar i tacken å en pinsam walk off shame önskar jag er alla!!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela