tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

...när man talar utan ord!

Publicerad 2012-05-31 23:56:30 i Allmänt,

Jag förstår om folk varit irriterad på mitt bloggande... Har eg tiden.. Tappade väl suget!
Sen har ju iof haft de rätt fullt upp på sista tiden..
Thomas var ju i Stockholm i en vecka å kom hem i tisdags.. Jävla tur att han kom hem då för jag behövde ro i kroppen! Haha... Ville inte hinna tänka på att han va borta så jag höll mej sysselsatt konstant!!!
De var shopping, promenader varje dag, de va fika, lunchade och middasplaner, schlagermys och en jävla massa städ!!
Men bäst av allt så har jag ju hunnit träffat och hänga med alla dom fina!!! Liqu får lite första tjing då hon ska ha barn men ändå aldrig är bangen!! Kläm ut den lilla sparven så jag får fira er snart! ;)
Har verkligen hunnit med en massa och jävlar så rent det blev!!
Har hemskt nog sagt att om jag skulle bli lite för tung i gumpen så skulle Thomas måsta dumpa mej en stund... Bästa bantningsmetoden är ju helt klart ett brustet hjärta!!
Å nu har jag insett att om ja blivit på tok för osocial eller skulle behöva storstäda så ska jag ju skicka inväg han på semester eller jobb en vecka! ;)
Nämen, på sista tiden har jag haft det så bra och fått så mycket gjort.. Känns sådär toppen i kroppen, (med undantag från min onda rygg just nu!!)
Det kanske inte är varmt ute men solen skiner riktigt gott ändå!!
Helg imorn och de firas med Marri och Pia och någon kall öl! ;)
Hoppas innerligt att Malin får hundvakt och kan haka på!! ;)
Jo, mors-dag firades ju i söndags!!! Älskade mamma!! Lyssnar på Pernilla Karlsson varje dag med låten "När jag blundar" och tänker på dej!! För på riktigt, ett liv utan färger det är inte du!!
Näe nu måste jag få tummen ur och gå å sova!! Thomas sover hos sej å helt sjukt nog har ja svårt att somna när det är såhär tyst runt i kring.. Folk som snarkar är ju det värsta jag vet.. Å nu verkar ja inte kunna somna utan det..
Så JA, jag är nog lika kär som vanligt.. Firade 4månader nyss å de känns som 4 underbara år!!
Stackarn, mej blir han ju aldrig kvitt nu!!! Hahah...
Å jo, blir en midda på lördag med Jim å Karin på bishops också! Ska bli skittrevligt!!!
Längtar redan nu!!!
Jaja, nu går ja väl å lägg mej da.. Pussar of course!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela