tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Näe fan, nu blev jag riktigt hungrig! ;)

Publicerad 2012-05-21 15:48:27 i Allmänt,

Ja Nina... vad för viktigt ska jag blogga om idag då?!
Har inte den blekaste aning...

Men jag tänkte på en rolig sak igår kväll...
Jag läser olika bloggar och ibland kan jag känna mej lite avis på folk..
Dom har så fullt upp och styr en fika och shoppar och reser..

Det låter som om folk har så jävla roligt hela tiden och som om folk gör så storslagna saker...
Men då spanade jag in min egna blogg och läste lite gamla inlägg..

Fan, jag skriver ju likadant!

När jag läser mina egna inlägg så ser dom ut precis som alla andra bloggar jag läser..

Å då förstod jag!!! Jag är inte den enda som sockrar hästskit!
Missförstå mej rätt! Jag kan ha skrivit att det blev lite shopping igår och idag har jag tagit en fika med den och den och ikväll ska jag på bio och livet leker.. Å det gör det säkert..

Men det är inte lika häftigt i verkligeheten som när jag läser det på bloggar inkl min egen då..

Shoppingen jag skrev om kunde lika gärna bara ha blivit en sketen lite duk å fika jag tog varade i 15 minuter för folk hade bråttom till annat och bion hann bli inställd..

Men på bloggen förskönas sakert så jävla mycket.. =)

Nog skriver jag om då saker varit skit men då lindar jag inte in något direkt.. Hoppar bara över att nämna namn..

Haha.. Ja vad ska jag säga?! Inte säkert att nån ens förstod detta inlägg.. jag får väl förklarar mej senare då jag kommer på ett bättre sätt att beskriva det på! =)

Å annars så.. Ja fan ALLA försutom jag verkar ska vara eller fara till stockholm.. helgen då jag skulle fara (planerat sen länge) å nu hittar ja inga billiga flyg! =(

men Hällfjäll... du fyller år 2 Agusti och tack vare Marri på jobbet så har jag sett över den helgen och slutar 12 den 3:e på fredan så sista Juni ska jag spika och boka den direkt!!! =)

Då jävlar ska födelsedagar firas!!! =)

I övrigt så rullar det på fint! Ska promma med marri ikväll och jepp de ska bli grymt härligt för det va längesen nu..!

Hoppas kärleken reder sig bra i Storstaden och att allt går bra!
För att inte tänka på att han inte är hemma så sysselsätter jag mej 24/7... Satan så rent mitt kök blev igår!! haha..
Hann börja med å byta gardiner i sovrummet också.. Ser väl inte direkt bra ut men de sket jag som i.. Variation och sysselsättning är A och O i nuläget... Överlevnad!! =)



Hittade det sötaste citatet på länge..
Självklart är det ett klockrent sätt å beskriva för dej thomas hur mycket jag älskar dej!






Min egen skrivna som jag filade på är inte lika romantiskt, men hungrig blir du garanterat! ;)

Du är liksom bättre än;
smör på mackan,
dipp till chipps,
dressingen på pommes,
kaviar på ägg,
salt till fisk,
Ben & Jerrys

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela