tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

make it clear...

Publicerad 2012-05-04 11:14:40 i Allmänt,

Tillåt mej att både skratta och be om ursäkt! =)
Nej jag och thomas ska inte flytta ihop.... än ;)

Jag måste ha formulerat mej urkasst på ett tidigare inlägg.. Skojade bara då jag skrev att Thomas ska lägga ut sin lägenhet på blocket.. Det var den förälskade tonårsflickan som önsketänkte..

Det är inte bara en som har frågat mej om vi ska flytta ihop.. Inte riktigt än ska vi det..
Men jag misstänker att jag kanske får en sambo i present då jag fyller år.. (senast då jag fyller åt Thomas!) Hahaha..


Man måste försöka vara rationell i denna berusande kärlek.. jag skulle kunna ha hus imorn med Thomas för så kär är jag..
Men man måste hinna lära känna varandra.. Herregud, hur många känner inte jag som känt eller varit ihop med någon länge men lyckas ändå förvånas över vad personen helt plötsligt gjorde..

Vi kommer att bo ihop å vi kommer att ha en massa kids å förlova oss å sen gifta oss.. Absolut!
Men eftersom att vi redan bestämt att tillbringa resten av våra liv tillsammans så finns det inget att ha bråttom med.. Vi ska gifta oss.. om sådär ca 10år.. Å jag är överlycklig!!

Här finns ingen stress!! Bara total jävla lycka!! =)

igår blev de en härlig promme med Marri å lite solning.. Jag känner mej faktiskt jävligt brun!! Fiska medgivande på jobbet nu å vissa stryker mej medhårs! haha..

Inflyttningsfest imorn och de ska bli skitnice! är helt klart taggad!!

Blir ju vårt första "framträdande" ihop.. haha..

Jo, Skrattade gott igår kväll.. av någon annledning så kunde jag inte boka flyga för både mej och thomas! Barn och vuxen kunde jag boka tillsammans men inte ungdom och vuxen.. hur jävla sjukt e inte det?!

Vet inte va som stör mer.. att sas ska göra det krångligt eller att jag har en pojkvän som fortfarande åker på ungdom?! hahaha..

ha en skitbra helg nu!! Pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela