tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Happy! ;)

Publicerad 2012-05-14 10:14:57 i Allmänt,

Jävla underbara helg!!! ;)
Minns inte ens när jag bloggade sist.. Förra helgen var det en kanonfest hos Jim och Karin med underbart folk!!
Denna helg var det mys med prinsen på fredag och skitrolig brudfest hos Marri!! ;)
Hatten av till grymma Liqu som trots sin höggraviditet stannade så länge å följde till verandan kön!! Starkt bruden!! ;)
Hade skitrolig från början till start.. De e som svårt de där med att gå ut nykter då det handlar om att orka med hela natten lång.. Men var väldigt glad då jag vaknade söndag morgon å mådde som rosor!!
Har inget nytt bra skvaller att bjuda på.. Känns som om sommaren är på väg (fast de regnar idag).. Skitbesviken att de inte blir någon resa till Stockholm nu som va planerat.. Priset hade stigit till sjukt mycket pengar.. Hoppas på ett bra prisi sommar..;( men som sagt, negerade ordentligt för jag va så taggad!!!
Har en go vecka nu att se fram emot!!! Kort kväll idag, dag imorn sen ledig till på fredag!! Jobbhelg som jag slutar 12 på lördag.. Fika med bästa Hällfjäll å hennes hjärta!! Middag med prinsen som faktiskt fyller år!!!! Hoppas du får en underbar dag min kärlek!!!
Sen ska vi ju inte glömma att på torsdag ber vi till väderguden om fint väder!!! Då blir det Bure, midda och förhoppningsvis uteaktivitet!!! Längtar!!!
Näe nu ska jag nog ta å klä mej å traska hemmåt.. Sov på moröhöjden inatt och de va så mysigt.. Saknar två täcket men annars så håller kärleken en varm...
Åååå sen vill jag till sommarstugan nuuuuu!!!! Behöver inte va fint väder, vill bara ha bort snön så man kan få mysa där till brasan.. Snälla moderna natur, Tina bort snön på vägen!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela