tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

k.u.k

Publicerad 2012-06-28 11:16:55 i Allmänt,

K.U.K!!!!
Ledig idag å kort dag igår.. Å mitt öra brister!! Haft ont i över en vecka.. Men smärtan har varit i rimlig skala.. Men igår ringde ja vårdcentralen.. Fick tid 16.. Hon va skön hon som tog emot mej.. Men hon sa jag såg ut som en 80årig kärring i örat!! :)
Så vi provade att spola.. De absolut värsta jag vet!! Å mitt i säger hon "-säg till om de gör ont för jag kan höra vad du säger iaf"
Haha.. Lugn jävla pik! :)
Men de sket sig! Så ja fick en öronsalva som skulle luckra upp å innehöll antibiotika.. Stackars lilla mej!! Åsså jobbhelg på det här!! Men jag vägrar vara sjuk!! Jag vill och behöver min OB å tid så jag kan roa mej kungligt i Stockholm hos Hällfjäll!!! Har även Gbg planer då jag går på semester en långhelg!! :)
Kanske får sålt min soffa till veckan!! Å då har jag ju mina tågbiljetter betalda med den!! ;)
Har hunnit med en massa skoj redan och är så lyckligt som vanligt!! Om ett ont öra e de värsta som kan hända just nu så kan jag lätt leva med det!!! Lite negg att jag missade gårdagskvällen.. De sög ju!!! :(
Men jag får väl ta igen det sen!!!
Men e iaf nöjd att missa festivalen.. Inte min grej längre! ;)
Men idag måste ja städa och tvätta.. Trivs inte med denna smuts alls! :) sen får ja ett besök av babysiss som ev ska köpa munkar åt mej!!
Dagens plan var att gå på stan med släkten men jag pallar fan inte.. Hor öra!!!
Sen fick ja ett samtal igår kväll som gjorde mej lite ledsen.. Snuttan min ska inte må sådär dåligt!! Inte om ja kan hjälpa till!!! ;)
Men puss på er alla sommar fåglar!! Nu ska jag sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela