tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Årets novell?! ;)

Publicerad 2012-07-19 00:16:11 i Allmänt,

Dagen började på tok för tidigt.. Fint väder i all ära men im on wakay!! ;)
Denna buse tog ja en glass med vid älven idag.. Bilden kunde inte va mer passande!! Trästocks för 2 år sen!! Satan så kul vi hade!! Minns mkt väl allt som sas å gjordes...
Minns denna sen kväll då någon fick frågan "vad vill du med det här?! Ska de bli något mellan oss?!? Vad känner du?!?"
Personen som fick frågan denna kväll hade tidigare sagt tusentals ggr att "jag är inte redo, jag vill bara ha en vän å vet inte om de nånsin kan bli vi en dag"...
Minns hur vi skrattade åt detta sjuka.. Minns Marri å fläckten, minns chocken på toan, ingen har väl missat den toabilden jag la ut.. Haha..
Det var nog den bästa trästocks helgen!!! ;) i år har Pia Lotta party mys på freda å jag vet de kommer va super kul.. Men inget kan nog slå den för 2 år sen!! We ruled the world!!!
Jag antar att nu har ja blivit för gammal... :(
Idag var jag inte allt för stolt över mej själv.. Toarulle som inte va slängd, sopor och bort hälld sås plockade inte fram den varma mysiga lina direkt..
Tur du e så go med mej..
Det är svårt att visa någon hur mycket man jobbat med sig själv då man nyligen lärt känna någon.. Å ibland kan jag inte hålla mej så jag kan efter en (dispyt/gräl eller dylikt) kasta ur mej " -märkte du att jag gick ifrån?!?" -så gjorde jag inte förr!!"
Haha... Tur att Thompa typ alltid får mej på bra humör å ännu mer tur är att jag känner att vi alltid kan prata om allt!
Man måste alltid ta ansvar för vad man gör och säger (tro mej, jag kommer aldrig undan min stora trut å min ångest) men de finns folk i ens närhet som antingen plockar fram det bästa hos en eller det sämsta..
Jag skulle vilja påstå att det finns folk som GÖR oss bättre eller sämre!
Om jag någonsin behöver prata med Thomas om exakt vad som helst så finns han alltid där! Inget ämne är off limits å det är aldrig "de passar inte nu".. Å i och med att han är sån och ger mej en sån trygghet så blir jag en mycket bättre person! Mitt behov av att prata om saker och om oss försvinner nästan, för alla tankar å oros moment hinner aldrig gro.. Dom försvinner direkt dom dyker upp, om dom ens dyker upp!
Jag har som bekant varit i flera förhållanden tidigare och alla har varit fina på sina sätt.. Jag har varit kär, galen av lycka och jag hade valt någon att dela mitt liv med en gång i tiden.. Men så ville ödet annat.. Å om jag tänker på gamla relationer å på den relation jag är i nu ( herregud, Marri påminde mej idag om att jag e ju sambo för tusan!!) så finns det bara 1 låt som kan vara passande!!
Rascal flats med "god bless the brokenroad" youtuba den du mamsen!!
Näe gott folk.. Mitt i allt det djupa så måste jag skynda mej å sova nu!! Ingen är perfekt å fast ja höjer Thompa i skyarna så e inte ens han perfekt.. Han snarkar nämligen! Å nu festar han med boysen å på fyllan höjs snark volymen ytterligare ngr decibel.. Haha!!
Hoppas alla har en toppen sommar!! En bränd lina ser fram emot en regndag å film maraton!! Thompa har (sjukt nog) aldrig sett lord of the rings, vilket vi bara måste en blöt dag!!
Pussar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela