tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Sol iaf inne!! ;)

Publicerad 2012-07-08 17:31:54 i Allmänt,

Sommar och helg!!
Alla som pratar om att ta sig en återställare borde hellre ta sig ett dopp i sjön...
Oj så full ja va på morgonen å så bakis ja va ända tills 23:30 igår kväll.. Sinnes!! ;)
Haft en kanon helg!! Å fast solen inte va bäst i världen så hade ja sommar i sinnet!!
Äntligen fått hem den älskade byrån!!!!
Vi drog ett gäng på minigolf.. Jag sög ju stort!! Men hade sjukt kul!!
Men de va jäkligt roligt!!!
Sen blev de Olles med Malin!!! Satan va vi elda på med alkoholen.. Hade fantastiskt kul!! ;)
Skål då gumman!! Hahaha...
Sen mys i stugan å försöka komma tillbaka till livet!!
Går på semester på torsdag å jag längtar så jag blöder!!!:) planer?! Fylla å bio nästa helg!! Annars så vette fan! Stugan, ev stränder å bara leva i en dröm!!
Här hemma börjar livet likna nått!! Saknar säng å byrå (OCH tv) i sovrummet!! Sen kan jag dö lycklig!! :)
Oj vad Cornelia blev kär i Thompa.. Ville bara bo i hans famn!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela