tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Proud Mary!!

Publicerad 2012-07-23 18:37:11 i Allmänt,

Då va Lord of the rings invigt!!
Thompa har nämligen inte sett dom filmerna ännu!!
Annars så flyter de på bra!! Allt roligt händer ju samtidigt!! Men med en fullspäckad vecka så kanske man kan känna sig mer som sig själv!!
Bästa Mallan imorn!!
Finaste Marri å Pialotta onsdag!!
Jim och Karin torsdag!!
Midda fredag!!
Barnvakt lördag!!
Vem kan tro att detta är en semestervecka?!? Haha..
Igår och idag fick ja mkt trevliga nyheter gällande 2 ladies!!! Hell yeah!!!
När de går bra för sina nära så går det bra för en själv!!
Saknar dock instagram!!! Snart så!!!
Keep on Rolling!! ;)

Kommentarer

Postat av: Classes Lilla Blogg

Publicerad 2012-07-25 22:26:15

vilken extremt häftig blogg du har, jag vill bara säga det att detta måste vara den bästa bloggen jag sett vad gäller flera aspekter, jag hoppas du förstår vilken underbar blogg du har....allt är så samspelt på bloggen...designen, inläggen mm....jag är riktigt imponerad....jag upptäckte din blogg av en vän på facebook, hoppas du gillar min blogg på facbook också, då syns du där så fler av mina vänner får syn på dig,dom är väldigt bloggintresserade.

https://www.facebook.com/pages/Classes-lilla-blogg/143702972315095

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela