tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Fire in the rain

Publicerad 2012-07-21 16:35:36 i Allmänt,

Ligger i soffan.. Känner att det finns så mycket jag vill göra men det bara glöder i mej.. Ingen häftig eld.. Brinner så mycket för saker men inte nu... Allting är så bra!! Sjukt bra!! Men ändå glöder jag bara..
Antar att det bara är så ibland.. Jag vill tro att de beror på att man är van misär och olycka å när man varit på moln så länge så skapar ens undermedvetna en sort olycka.. För att hålla balansen.. Ja, eller vad vet jag?!
Va hos Pialotta igår och de va skitkul!! Ni e så otroligt gulliga!!
Kvällen stora samtals ämne var "vad kan man kalla de kvinnliga könsorganet utan att det låter vulgärt, förminskande, barnsligt eller äckligt?!?!"
Men hur vi än barinstorma så kom vi inte på något neutralt ord.. Så jag fortsätter på "hugget"
Men det var hursom en kanonkväll!! Idag har bästa Marri fest!! Jag ville verkligen dig men hade som sagt behövt mer glöd i baken!!
Var i byske på marknad idag.. Lycka när ja va in i godisfabriken Åsså när ja köpte duk och torkat renkött!! Sen är ju Thomas den sötaste kille i världen!! Han brinner för fiske!! Han drar iväg varje dag/kväll.. På senaste har han farit själv.. Jag hoppas de e fiske, vem vet han kanske har en fjälla nån stans också.. Men eftersom att han alltid är bäst så får han absolut ha en kvinna på sidan om.. Haha..
Så idag blir de inget storslaget på kågevägen.. Ja ska terapi städa å se man on à Thompa e såklart å fiskar å jag tror han ska stå för fyllan ikväll.. Haha..
Livet känns bra! Kanske inte bäst men helt klart bra!!
Hoppas alla har de grymt bra ikväll nu!!

Kommentarer

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-07-21 16:46:07

kikar in :)

Postat av: Robbin & Jesper

Publicerad 2012-07-26 07:12:20

Bra blogg!



Kolla in vår blogg & vår kommande singelsläpp "Spegelbild" direkt länk " http://dreamsmillions.blogg.se/2012/july/smakprov-pa-kommande-laten-spegelbild.html "



Tack på förhand :)

Postat av: emma

Publicerad 2012-07-29 11:52:33

villken bra blogg du har ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela