tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

End of summer...

Publicerad 2012-07-30 12:14:57 i Allmänt,

Jag är mycket tacksam för fina kommentarer absolut.. Men jag tror inte dom går djupare än att folk vill bara ha en till att kolla på deras blogg å att smickret inte handlar om mej.. Men jag är dock förbannat svag för smicker!!
Men har nyss lyssnat på P3 dokumentären om hagamannnen, så självklart är jag lite skeptisk..;)
Det har blivit till en ny kväll rutin, varje natt lyssnar vi på P3 dokumentärer.. Thompa började med det men nu har jag även blivit sjukt intresserad!
Men dagens tips är att ställ in era inställningarna så att de slutar sända då man lyssnat klart på det man valt å lyssna på!
Annars fortsätter datorn å spelar upp alla dokumentärer.. Vilket vi fick erfara inatt då de vart ett jävla liv vid 3 å vi båda vakna å yttrade ngr svordomar.. Hahaha
Semestern är över och jag hoppas innerligt att mitt batteri kommer snart så jag kan börja använda min samsung.. Längtar galet!! Alla bilder å insta är de jag saknat mest!!
Åker till Stockholm i helgen så jag bara måste kunna få ta en massa kort på min älskade hällfjäll!! :)
Haft en underbar sommar!! Dock kliar ögon och näsan rinner hela tiden.. Har varit ett helvete varje morgon jag vaknar för då e de som värst.. Men då har man iaf ngt att se fram emot då sommarn lämnar oss!
Idag ska Thompas lägenhet läggas ut!!!! På hemnet!! Så där ska jag väl spana hela dagen! :)
Han har varit jävligt duktig med allt målande mitt hjärta!!
Helgen var iaf jätte lugn!! Middagpå fredag med älsklingen sen såg vi en massa film!! Lördagen va vi barnvakter!! :)
Lekparken å massa filmer!! De va mysigt ände gick skitbra!! Thompa söv cordy å jag blev bara mer övertygad om att detta är mannen för mej!!!
Igår blev det Leos Lekland i nästan 3 timmar sen hade vi gjort vårar! Haha
Jag storstädade å Thompa fiskade!! Han fick sin första gös Åsså abborre som vi rensade igår natt å frös in! Oj så lycklig han var!!!
Idag blir det inget märkvärdigt!! Batman med Pia å Marri ikväll å de blir skitkul!!! Jobbet börjar om onsdag men de känns mer som ett gästspel för på fredag blir de ju stockholmia!! Haha!!
Imorn bästa tutin Lisa å tvättning.. Håll i hatten, har ännu inte packat!!! Jag är inte mej lik!! Men till det bättre hoppas vi!!!
I övrig så är allt som vanligt skit bra!!
Nu blir det tonfisk sallad å strykning!! Kanske kan styra upp lite packning trots allt!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela