tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Burn!!

Publicerad 2012-07-17 21:01:01 i Allmänt,

Hej och välkommen till det ljuva livet!!
Helt sinnes vad man kan hinna på 2 semester dagar!! Jag skulle inte gråta blod om semestern skulle springa iväg nu..
Igår (saknar tyvärr bilder då min mobil kan användas om 2 veckor först!) tappade batteriet i fredags, sjukt nog bara det! ;)
Ja men som sagt, igår var det massor av folk å kanon väder i Nordahls stuga.. Helt underbart var det! Förkylningen höll mej dock från å bada.. Sen på kvällen blev de min stuga! Jag, Thompa å pedda å Fridan.. Grillning både kött å korv.. Sen fiske i sinne!! Vi drog inte upp bara en fisk!! Vi hade sjukt kul!!
Invigde ny spöet å de var gynnsamt! :)
Mys till brasan å tiden bara flög iväg.. Imorse va de sol å trampbåt!! På gott å ont så blåser de i stugan så de blir aldrig för varmt i stugan.. Tog mej ett bad sen missbruka vi olja å solade i timmar.. Vilket jag fick lida av sen... Aj!!
Sen Bure å mys med dom sötaste barnen!!
Bästa Thompa skjutsa mej å farmor till stackrönnan där vi mötte upp bästa Gertrud å Malin!! Mysigt att se två systrar så lika!! Å så härliga!! Fynda nå krukor å åt gått.. Det gamla gardet är fan härligt folk!! ;)
Så nu ligger jag i pumpen å vill dö... Dog i stackrönnan ngr ggr av tomat kinder!! Är bränd i ansiktet som en Albino utomlands.. En kall dusch på detta å sen dö ytterligare.. Ist à good life!! Har även Stockholm och ett augusti bröllop att se fram emot.. Plus 10 dagars semester sparade..
Pratade med bästa Mallan å ja hoppas du kickar ASS i Boden ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela