tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

"kan inte nån ta med mej ut ikväll jag vill....."

Publicerad 2012-08-15 10:06:42 i Allmänt,

Lilla sällskapet -jag vill ut
Är helt vansinnig i den låten just nu!!! Känner inte värsta utgångs suget men låten e bara för skön!!
Middag hos Jim och Karin igår, alltid lika trevligt!! Dom stod för tillbehören och Thompa stod för fisken!!
Gös och aborre.. Var super gott!! För mej smakade fisken nästan likadant! Gösen var lite lenare i konsistensen men allt var gott!!
Så nu fick jag ny motivation att uppmuntra min karls besatthet av att fiska.. För tro mej, är han inte å fiskar varje dag så pratar han om fiske varje dag!! Haha!!!
Fantastiskt gott!!!
Men en tanke, allt man grillar blir ju fan gott alltså!! Finns ju fan ost man ska grilla å de blir skitgott!! ;)
Blev även biobokning på fredag!! Eller Jim va go å bokade!! Vi snackade om att snabba cash 2 hade bio premiär i helgen.. Vilket för mej va guld då ja tidigare sagt åt Thomas att de hade varit roligt med bio på fredag.. Innan jag visste ordet av det så hade Jim bokat å sen frågade han om vi tre kunde gå.. Haha.. Karin ska till fjällen vara av bara 3 platser..
Å ni vet hur grabbar e!! Taggade i sinne då dom bestämt sig så nu hoppas jag bara att dom hinner se snabba cash 1 i sin iver! ;)
Sen på lördag är det ju mammas stora dag!! Hoppas dom också får fint väder!! På  Bröllopet är det valfri klädsel men de e ju också en sån dag då man verkligen kan klä upp sig som tusan!! Hittade iaf (roligt nog på mammas möhippa)nen fin vit blus med krage.. Frågan är bara vad ska jag ha till?!? Tror känsla å väder får bestämma det! ;)
En sak som jag gillar bäst av allt med Thomas är att då vill ligger i soffan eller sängen är att vi pratar så mycket..
Pratar om väsentliga saker å djupa saker.. Vad man varit med om och vad man aldrig mer vill va med om och allt man lärt sig från tidigare saker! Vi la oss vid 23 igår kväll å jag trodde Thompa skulle däcka dirr! Men innan vi visste ordet av de så kollade jag på klockan Åsså hade vi pratat ända till 01...
Gårdagens roligaste kommentar (bortsett från att Karin lurade Thomas att tjejer hår inte kunde växa längre än till början av bröstet pga bröstmjölken) haha
Var då jag strök hjärtat på ryggen och kroppen och ville som mysa med han.. Åsså lyfter han upp på skallen, vänder sig mot mej och säger; -Kallar dipp mej?!? Hahaha
Lugnt jag tänkte på låten med natteraven!! Haha!!
Ikväll blir det suring hos mannberg med härligt folk!! Götta!!
Thompas lägga såldes å papper skrivs idag!! 360 tusen blev den affären.. Är sjukt glad för min karls skull.. Han blev så glad!! Å för mej är det Perfa då jag äntligen kan börja dela på hyran!! Innan jag vet ordet av det så PANG har jag lyckats spara ihop till en säng, byrå å tv bara sådär!!! Innan jul ska köpen vara klara har ja bestämt mej!! Alltid bra med morötter!! ;)
Sen välkomnar vi även sommaren igen!! Kanonväder!! Ser lika fint ut som igår!! Stackars tutinlisa!! Blev ruskigt sugen på stränder idag eller vitbergs! Så ja messa med hon å skrev "strandväder?!?!" men jag såg snabbt efter att jag skrev det lite efter 9!! Hon jobbade ju natte den senaste veckan så ja tror inte hon stiger upp så tidigt.. Hoppas inte jag väckte dej gumman!! :)
Hade ju en lite walk off i måndags med tutinlisa.. Typ 22 tiden!! Haha..
Näe ska pröva mer bröllops kläder å röka upp här hemma innan jag går ut å försöker bli brunare än medel!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela