tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Japp, de va bättre förr!!

Publicerad 2012-08-13 14:19:34 i Allmänt,

Jag suger ju!!!
Har den senaste halvtimman suttit och läst gamla blogg-inlägg.. Å fan va jag var rolig alltså!!!!
Grymma citat, coola berättelser och skithäftiga hemliga kommentarer..
Vad hände med mej eg?!? Jag måste ju ha kört med kommentaren "jag är hemskt rolig å va med" tokförlänge och totalt glömt bort när jag va på riktigt sådär jävla rolig!! ;)
Man va busig, va med i utelivet och varje dag var som en vind.. Nu blåser det till ibland när jag cyklar hem från jobbet!!! Haha..
Men nu till dagens bloggande/ säga vad som tynger mej...
Hörde något mycket störande i helgen!! Har hört det förut av en annan person men att det fortfarande händer är ju för mej, helt otroligt!!
Nu tror ni säker att det är något helt galet!! Men jag talar om analsex!!
Då menar jag absolut inte att själva analsexet är galet.. Utan varför det blir analsex!!
Tydligen så ska tjejer med eller inte med kristna föräldrar velat hålla på sin oskuld.. Vilket för mej låter jätte fint och ens sexstatus är ju helt upp till var och en.. Men dessa flickar har alltså (säker vad dom tycker är skitsmart) istället all sorts övrig sex förutom vaginalt.. Bara för att dom ska kunna säga att dom är oskulder och fortfarande vara "fina flickor"!!
Oki.. Som sagt, det är deras val å men jag har så svårt att svälja det...
Ta den vars du vill men tro inte att nån tycker du e finare som håller på mutan men ger allt annat.. Tar en fin flicka den upp i 2:an?!?
Jag är otroligt öppen då det gäller snusk och hatar att jag inte kan hålla mej från att dömma ut dessa flickor.. Men hallå!!
Var sak (och plats!!!) har sin tid..
Sa till Rukki att man har en ordning!! Man håller handen, kramas, pussas, kysser, hånglar, tar på varann, tar på intima ställen, gnuggar eller drar i intima ställen, slickar eller suger på intima ställen.. Som om man är redo för sex så stoppar man den i nr 1... Sen när man vet vad man gör och ev vill busa till det "tråkiga" snusket så prövar man sig på i nr2...
Fan, har du inte koll på läget å vet vad du gör så kan ju dessa flickor fan skada sig och pang så kan dom inte ens hinna gå på dasks innan dom skitit ner sig för ringmuskeln är åt hell..
Å hur fin flicka är man då som skiter på sig titt som tätt..
Fy fan hur jag låter!! Men jag kan inte hjälpa det!! Hade dom sagt helt andra förklaringar till varför dom kör på 2:an direkt så hade jag lätt kunnat köpa det.. Men för att kunna säga att dom är oskulder å för att dom vill va "fina" men ändå bjuda sin kille på diverse.. Som att ha kakan men ändå äta den.. Nej.. Detta bekom sjukt nog Lina väldigt mycket..
Sådär, ute ur systemet! Å jag fortsätter vara tråkig på bloggen!! Haha..
Ledig i 2 dagar å ska sova som aldrig förr!! Ball va! ;)
Bröllop lördag å Thompas lägga verkar kunna bli en stor å bra investering!! Tror att det budats klart idag.. Så sjukt glad för hans skull!!! Snälla nu köper vi den förbannade sängen så jag slipper tjata nå mer!! Haha!! ;)

Kommentarer

Postat av: Marri

Publicerad 2012-08-13 20:57:22

Haha, linas snuskblogg ;)

Hoppas också ni köper säng snart, då kan jag sova lungt i min utan risk för att du stjäl den..hehe :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela