tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

The sun is shining the weather is sweat....!

Publicerad 2012-08-10 11:07:19 i Allmänt,

Härliga tider!!
Solen skiner ute, men ja e snorig å de kliar i ögonen som vanligt nu under sommarn.. Jävla allergier!! :)
Tiden har sprungit ifrån mej på senaste tiden!! Började om att jobba förra veckan.. Men åkte till Stockholm å besökte världens bästa hällfjäll!! Vi hade de underbart!! Bortsett från att jag var helt jävla dum i huvudet då jag packade!! Åkte i mina nytvättade converse.. Inget skotskan där inte.. Nej då!! Vad hade hon mer packat för skor?! Jo sommarskor i kilklack med band som lämnade en å annat blåsa på foten.. Som tog ja ju rejäla skor om ja skulle frysa men ändå vilja se bra ut.. Mina beigha kilklackar.. Idiot!! Haha!! Mina fötter var så svullna efter en lång dag på stan så ja sprang in på HM å köpte ett par tygskor där! Stl 38 var de enda jag fick på mej å dom satt tight!! Vanligtvis har ja 36/37 så ni kan säkert förstå hur svullna fötter jag hade!! Haha!!
Men de va toppen!! Vädret var kanon!! Shoppingen var lyckad å vi låg å pratade hela kvällarna å hällfjäll var bäst!!
Hon tyckte om sin present å de kändes toppen!!!
Träffad även finaste Malin kohl å vi hade ju kanonväder!! God mat å kändisar!!! Såg prins Carl Philip!! Wow!! De ska farmor få höra om!!!
Sen va de möhippa för världens bästa mamma!! Bus på stan å mys hos oss!! Vi hade skitkul!! Men skrattar mest åt vårt besök på erotik shop!! Mamma surrade på å gick in först.. Sara slet mej i armen å vi sprang å gömde oss runt hörnet.. Vi höll på dö av skratt!! Mamma kom ut, röd om kinderna å skrattade så jävla gott.. Trodde Sara skulle spricka av skratt!! Sen vi skrattat klart så gick vi in igen.. Då ville ja jävlas med Sara Å tog mamma i armen å gjorde samma sak.. Grät nästan av skratt!! För Sara i sin tur hade typ ramlat då hon kom in å börjat prat med oss som inte alls stod bakom.. Då hon tittade på karln som jobbade där å mötte hans blick måste hon ha skämts ögonen ur sig!! Hahah!!!
Igår var jag slut!! Inte bakis bara trött.. Thomas snarkar inte ens hälften så högt som min älskade familj!!! :)
Albin fyllde 1 igår så grattis i efterskott killen!!! :) Thompas brorsa fyllde även år . Så Perfa!! Då blir de lätta att komma ihåg allas födelsedag!! Hans syster fyller år en dag för mej vilket gör även det lättare!! Så nu måste ja bara komma på hur ja ska komma ihåg hans föräldrars födelsedagar men framför allt ta reda på när dom fyller år!! ;)
Thomas lägenhet har fått ett bud idag.. Vet inte om de stannar på de priset men jag är glad!! En tjej som vill flytta in direkt! Så vi kanske kommer att få det en aningens stressigt men de kommer att kännas så skönt då det är bortgjort!!
Måste rensa i mitt förråd!! Har så mycket saker som måste hinnas göras men då det är saker som är en liten bit fram e jag rädd att jag inte kommer att komma ihåg allt!!
De enda jag vet på rak hand är tisdag hos Jim å Karin, rensa mitt förråd å gå på bröllop nästa lördag!! Men de finns så mycket mer.. Hur ska man hinna eller orka?! Haha bröllopet ska då bli så jäkla roligt å lilla söta Anna kommer ju hem!! :):):)
Näe gott folk, nu ska ja lyssna klart på en P3 dokumentär å städa upp här hemma!!
Puss på er å ha grymt kul på Lena ph nu!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela