tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Ogillar förändringar!!!

Publicerad 2012-08-28 10:54:03 i Allmänt,

Bloggen är visst uppdaterad...
 
 Å Näe, jag gillar det INTE!!  Eftersom att jag använder mej av en IPAD så är de inte lätt att lyckas få in nå bilder på skiten å tidigare har ja lagt upp bilder i arkivet från min mobil.. Men jag får efter 20 min senare se mej som besegrad! :(
 
Bloggandet har stått stilla.. Det beror på massor av saker.. Fullt upp, inte så fullt upp å då haft noll att skriva om, dåligt tillgång till dadas, för bra tillgång till datas.. ;)
Jobb, bröllop och en jävla massa flyttning!! Vi har varit sambo sen ett tag tillbaka men thompa hade inte sålt lägenheten och allt vi skulle flytta å slänga låg bara å väntade på oss..
 
Å nu är det klart!!!! :) lyckligare än tonfiskburkar just nu!! :) hemma ser mer å mer ut som ett hem och nu när mörkret faller så är det tokmysigt att tända alla värmeljus i läggan... 
Men jag måste ändå roligt nog säga som husägare säger (fast ja bor i lägenhet) att klar blir man aldrig!! Säng å tv flyger ovanför mej som ett ont moln, å vad är det som säger att man blir nöjd då man fått de?! Känns som om ja bara kommer hitta på dumma saker efter det!!
 
Hade ett mycket givande samtal med sambon sent igår..! ;) i Will do it!!!
 
Bröllop i Bure den 18:e å mamsen var så fin!! Tog bilder men denna skit uppdaterade blogg gör så att ja inte får upp en enda bild just nu!! Å de sög, för du var så vacker mamma!! :)
Brölloppet var ju även som en släktträff!! :)
 
I övrigt så har ja annars mest jobbat å flytt dolat runt på senaste.. Är såååå glad att det är klart nu! :)
PiaLotta hade en kanonmysig fest i lördags å kräftorna smakade götta på fredag!! :)
På väg till krogen hade jag nog som roligast!! :) P-Lotta å Marri var en aningens runda under fötterna å surrade på mer än jag gör!!?! Haha.. Å allt ni sa var fantastiskt roligt!! :) gullungar!!
 
Idag blir det jobb och typ inget annat!! Veckans planer består av att hämta p-pilletillkommer till pappas lägga å se om ja kan kombinera Marri på de.. ;) sen jobb hela helgen å sen bara se film! 
Låter ändå rätt så skönt!
 
Har inget att klaga på.. Det rullar på fint!
 

Kommentarer

Postat av: KaffeHasse

Publicerad 2012-09-25 00:08:51

Jahaja, så du har blivit medlem i Appelsekten nu. Men det finns säkert terapi för det också. Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela