tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Friday im in love!! ;)

Publicerad 2012-08-01 14:08:39 i Allmänt,

Onsdag och dagen är här!
Jag börjar om att jobba!! Å jag har nog aldrig varit så sugen på en öl som nu!! ;)
Sitter i soffan å kan inte sluta titta på mina favorit serier!! Housewifes, vampyr diarys, project runnway å en massa mer.. Regnet öser ner, sen sol sen mer regn.. Tror moder natur vet att det är min först arbetsdag!!
Kan inte klaga ett dugg på sommaren fast den va kort å bara solig under min semester.. ;)
Har en massa semester dagar kvar å en massa saker jag ska använda dom till!! Jul å nyår ska helt plötsligt vara som röda dagar för mej!! Hehe..
Vill ju även ta en lång helg i Gbg innan jul!! Saknar min älskade lillasyster så de gör ont i bland!!!
Men roliga saker väntar ju redan!! Åker till Stockholm på fredag!!! Wow!! Längtar så efter hällfjäll nu alltså!!!
Den lilla donnan fyller ju år imorgon!! Såklart jag måste ner å fira hon!!! ;)
Helgen kunde inte va grymmare då det är Pride festivalen denna helg!!
Sen håller jag tummarna att Jessica hinner hem till Stockholm så man även får se henne!! Middag på lördag då även finaste Malin kohl kommer!! Börjar Tagga ordentligt!! De enda som håller taggen borta litegrann är flygningen.. Usch att de aldrig kan bli bättre nån gång!!
Men de kommer hur som va underbart!!
Sen hinner ja knappt va hemma i nån vecka el två sen blir det bröllop för älskade mamma å Karlsson!!
Fan Thompa man skulle nästan ha pratat med den som håller i vigseln å fråga om han/hon har en lucka å klämma in oss!! Haha
Snart kommer jag gumman å hjälper dej med byxorna!!! Hahaha!! ;)
Blir vår första helg ihop sen då vi va i Paris!! Å de va underbart roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela