tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Love to my people!!

Publicerad 2010-10-12 23:39:00 i Allmänt,

Tack söta Pia.. Var skönt att vara tillbaka!! Men det känns i benen nu..=)

Är helt färdig och helt slut.. Men det där med att gå och lägga sig är inte min starka sida.. Men men..

haft så mycket i tankarna på både gott och ont.. idag har jag satt mej ner vid köksbordet flera ggr om och både tänkt och dagdrömt..
Jag känner inte mej som vanligt..=)

jag är här men ändå inte..;)

Imorn blir det iaf jobb hela dagen å den avslutas på ett himla härligt sätt!!
Middag med marri dirr efter jobbet sen mys.. mallan brallan dyker nog förbi.. Ska bli mysigt! Saknar mina flickor!!
Flickorna är alltid bäst!!



Fast BQ är ju i Umeå.. Men hon kan också va med oss imorn.. i tankarna iaf!!

Nej nu ska jag verkligen skärpa mej å försöka sova.. Har massor att göra imorn!

Avslutar med att ge Elin på jobbet lite beröm!

Efter en kort rökpaus var jag som i andra tankar å då vi skulle gå in gick jag in i elin bakifrån.. När dom andra frågade om vad som hände svara jag kort och sanningsenligt(!)
-jag bröstade typ Elin i ryggen..

Vad säger en alltid lika snäll Elin tror ni??                                                                                              
-Jag tyckte jag kände något i baken!!

Nu var du jävligt rolig!! Haha..

Sov så gott alla fina och tack för att ni får solen på himlen att betyda så mycket mer!!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela