tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Lugn rapport!! =)

Publicerad 2009-09-02 15:50:29 i Allmänt,

Hihi..
Jag är sämst på uppdatera..
Blev beck för mej.. Sena bion!! =)
Vi hade dock ruggigt otur. Brevid mej satt en kärring som tyckte ALLT va roligt! hon skratta som om de va värsta komedin. men jag ska inte klaga.. brevid Pär satt en Goood luktande kille.. han luktade allt äckligt man kan lukta.. trodde pär skulle spy där ett tag men han härda..

Torsdag blev det matfest med Jesse å mallan plus hans mams å karl.. Oj oj oj så gott.. Tror jag blev lite små full å de utan att dricka en endaste droppe alkohol..
Det kallar man god stämmning! =)

Fredag blev det maskerad.. Total lyckad fest hos emsan å mange..
Finns inte mycket att säga förutom att alla va super fina och verkligen gått in för det. sen åker den stora hatten av till pelle som rockade fett..
Förut tyckte jag Borat bara va äcklig, nu ligger jag med han!! Haha

Lördag blev det IKEA med systrar.. Jag kom hem 2 fredagnatt.. halv 4 slutade Pär spy och bilen gick 8:15 Mot Haparanda..
Jag var inte långt ifrån att ta ihjäl mej..
Men det var super nice och jag sov gott..

Söndag blev de matfest med mallan.. oj oj oj igen! =)
Sen pizza med mallan, Baby å uffe!!

Måndag hände inte mycket.. de va fotboll som gjorde att pär bestämt skulle sova hos mej.
han såg 8min av matchen innan han somnade.. Gooood ryckare! Haha

Igår.. blev de lite saker.. Gick på stan och shoppade loss med babysiss.. så som då hon fick tandställning.. =)
På kvällen blev det mys med emmy.. hon hade bakat en sååå god kaka!!
Sen blev det hem till pelle å brottas om sovplats hela natten.. Gah!

Jag har 120:s sängar!!!!!!!!!

Nu ska jag jobba kväll sen hem för att se Watchmen.. Bra eller dåligt??
Velat se den i månader så..

Jo fick ju mysa med fina safiren hehe å veraj i söndags.. snacka om vilket helvete pelle fick sen på kvällen..
åhhh en 3månaders baby!! Vill ha vill ha vill ha!!!!!!!!!! 

Sen saknar jag trucker å Häll i sinne nuuuuuuuuu!!!!!!!!
kom hem för jag längtar sååååååååååååååå!

Jaha.. hur var eran vecka då?? Haha

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-09-02 16:27:46

Saknar dej med älskling!!!!! Längtar till vecka 44... hoppas verkligen jag får mej hem då!!! Se inte Watchman.. den sämsta film jag nånsin sett!! Eller är det jag som är trög å inte fattade nått.. för de gjorde jag inte? Varför var det en blå naken gubbe som åkte till mars (eller nån annan platet) å byggde ett kristallslott??? Fattade nada!! Puss på dej bäby!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela