tuggBUSS

I like to remember things my own way. How I remembered them. Not necessarily the way they happened.

Sommar tider? nej nej..

Publicerad 2009-06-02 13:44:46 i Allmänt,

Tror på riltigt att det finna inga karlar som Joakim & Joel som kan göra en tjej så glad..
Jag har gjort världens magplask för deras låt "Mer av dej"...

Jag vill bara ha mer av dom! Hahaha.. Vet inte hur många ggr jag å mallan såg den på youtube igår kväll.. =)
Videon är ju något bra! Finns en del rörelser där som jag bara vet att totalt givna i sommar on the dancefloor..!!

See for your self!
http://www.youtube.com/watch?v=jEGO5jdecWI

Laiz.. om man är dåligt i magen brukar man ha skitarsjukan men man säger det aldrig högt ju.. haha
Bajs Laiz!

Sen blir man ju lite blöt i ögat.. Vad hände med det äckligt varma vädret?? vind = Burrrrr!!

Sen blev det även en sväng till Elin och david igår.. Stanna hemma tycker jag!! ;)
SEn styrde Mallan upp big time.. de blev årets mjukglass! Världens bästa men ja kan ju bara inte avslöja vars..
Man ska va rädd om sina smultronställen.. innan man vet ordet av det så har alla börjat köpa glass där åsså köper dom nån annan billiskit för att dom bryr sig mer om kvantité..

Sen mitt i natten nästa blev det spontan städning i Bure med babysiss..  Babysiss som för övrigt fyller år idag!!

Så stort grattis till min söta babysiss som fyller hela 19år idag.. snacka om stora damen!! haha!!!!!!!

 Massa Grattis gumman!!!!!!


Jo sen till dagens stora frågestund...
Alltid när sommarn börjar komma och knacka på dörrn är det som att man ser halvsöta killar överallt..
Är det så att dom helt enkelt tinat upp eller har bara killar bättre kläsmak när det kommer till sommarkläder??!!
Dock lustigt om de skulle va kläderna som gör killarna på sommaren då dem flesta inte alltid har så mycket kläder på sig.. Hmm det tål att tänkas på!

LOL!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2009-06-02 17:23:02

Håller med dig gumman, man ser snyggingar överallt! Råkade nämna det till min kära pojkvän, då vi gick förbi en rätt bitig och snygg kille och dum som jag var sa jag att han hade mer muskler än nils.. på skoj förståss!! Då kontrade han snabbt med att säga att det visst finns en del snygga tjejer också.. med platta magar... Oaj aj! Fick jag vad jag förtjänade eller var det rent utav förjävligt sagt?! Hur som helst så är det han som gjort mig tjock. Så jag antar att det i slutändan är HAN som får vad HAN förtjänar ;) Puss på dig vännen!

Postat av: Lais

Publicerad 2009-06-03 22:29:47

Ja då måste man väll tillägga att visst vare du som hade skitarskjukan?? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela